Till vänster hittar du svar på en del av de vanligaste frågorna vi får, använd gärna sökfältet för att snabbt hitta ett svar på din fråga.
Hittar du inte svaret på det du undrar är du välkommen att ställa en egen fråga genom att klicka på fråga oss.
Denna sidan ska vara både informativ och trevlig för alla besökare. Därför förbehåller vi oss rätten att ta bort kommentarer som inte är konstruktiva eller håller god ton. Dina personuppgifter hanterar vi i syfte att svara dig. Ditt namn och mailadress (mailadress syns aldrig offentligt) tas bort efter maximalt 1 år. Se hela vår policy för innehåll och personuppgifter här.
Vill du ta kontakt med oss hittar du våra kontaktuppgifter här.
Efterfrågan på spenat har tyvärr varit högre än vad som prognostiserats och producerats, vilket har orsakat tillfällig brist på Findus spenatprodukter i butikerna.
Vi har redan distribuerat Hackad Spenat, Stuvad Spenat och Bladspenat till butiker runt om i landet, så produkterna bör gå att hitta i butik från och med denna vecka. Vänligen notera att leveranser kan variera mellan olika butiker och städer.
Tyvärr kan det finnas risk att produkten säljer slut igen innan nästa skörd görs i Maj, men efter detta förväntar vi oss inte några vidare problem med att hitta produkten i butik.
Hoppas att denna information hjälper. Återkom gärna till oss om du har några fler frågor!
Med vänliga hälsningar,
Siri på Findus Konsumentkontakt