Till senaste kommentaren

Varför kan jag inte logga in på mitt konto?

Om du har ändrat e-post efter du skapade ditt konto, känner inte kontot igen dig och du får då skapa ett nytt konto. Dina poäng kvarstår. Kontakta oss via e-post konsumentkontakt@se.findus.com så flyttar vi över dina innestående poäng till ditt nya konto.

Findus

Kommentarer

  • Varför har ni utan förklaring tagit bort möjligheten att logga in i lunchklubben och registrera koder på webben? Det finns åtskilliga t ex äldre som jag själv som inte har modern mobil och kan ladda ner någon app. Blev mycket besviken.
    Karin Olsson
  • Hej Karin.

    Tyvärr har vi tekniska problem med vårt system för tillfället.

    Vi hoppas att det kommer att lösa sig inom kort.

    Med vänlig hälsning,

    Kenneth på Findus Konsumentkontakt
    Kenneth
  • Kommer det igång snart
    Jan Olsson
  • Hej Jan.

    Vi är ledsna att Lunchklubben inte fungerar för tillfället.

    De jobbar väldigt hårt på att finna vad problemet är.

    Ha en bra dag,

    Kenneth på Findus
    Kenneth

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.