Till senaste kommentaren

Varför fungerar det inte att registrera min kod i Lunchklubben?

Hans Larsson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Jag förstår om du blev förvånad över att koden inte gick att registrera.

    Som med många tekniska lösningar händer det även oss att våra system inte pratar ordentligt med varandra. Ibland kan det även vara svårt att läsa den tryckta koden.

    Med Lunchklubbens app går det att scanna in koden och på så sätt säkerställa att den blir korrekt registrerad.

    Hälsningar
    Karin
  • Jag har vid 3 tillfällen fått beskedet att koden redan använts, dock inte av mig eller någon annan i vår familj.
    Orsakerna kan säkert vara flera, hur agerar ni då?
    Bengt
  • Hej Bengt,

    Vi rekommenderar att du skannar koden med hjälp av mobilappen Findus Lunchklubb, som du hittar i App Store och Google Play.

    Vi har nu lagt till poängen för de här tre Dagens på ditt konto.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Karin

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.