Till vänster hittar du svar på en del av de vanligaste frågorna vi får, använd gärna sökfältet för att snabbt hitta ett svar på din fråga.
Hittar du inte svaret på det du undrar är du välkommen att ställa en egen fråga genom att klicka på fråga oss.
Denna sidan ska vara både informativ och trevlig för alla besökare. Därför förbehåller vi oss rätten att ta bort kommentarer som inte är konstruktiva eller håller god ton. Dina personuppgifter hanterar vi i syfte att svara dig. Ditt namn och mailadress (mailadress syns aldrig offentligt) tas bort efter maximalt 1 år. Se hela vår policy för innehåll och personuppgifter här.
Vill du ta kontakt med oss hittar du våra kontaktuppgifter här.
Koden som har 8 tecken skriver du in manuellt i din app.
Poängen registreras och kommer inom kort att synas på din medlemssida.
Som med många tekniska lösningar händer det även oss att våra system inte pratar ordentligt med varandra. Ibland kan det även vara svårt att läsa den tryckta koden.
Med Lunchklubbens app går det att scanna in koden och på så sätt säkerställa att den blir korrekt registrerad.
Hälsningar
Orsakerna kan säkert vara flera, hur agerar ni då?
Vi rekommenderar att du skannar koden med hjälp av mobilappen Findus Lunchklubb, som du hittar i App Store och Google Play.
Vi har nu lagt till poängen för de här tre Dagens på ditt konto.
Önskar dig en trevlig dag!
Ibland händer det oförutsedda saker, och därför går det inte att komma in på finduslunchklubb.se just nu. Vi jobbar på att snabbt få igång sidan igen så att du ska kunna registrera dina poäng och välja premier som vanligt.
Lunchklubben-sidan är alltså snart tillbaka!
Till dess hoppas vi du njuter av påskhelgen och dina favoriträtter!
Allt gott,
Tack för att du hör av dig till oss!
Dessvärre ligger Lunchklubbens hemsida och app nere. Vi beklagar besväret.
Vi jobbar för fullt för att den ska komma igång igen.
Tack för ditt tålamod!
Allt gott,
Jag har skickat mejl till dig!
Allt gott,