Till vänster hittar du svar på en del av de vanligaste frågorna vi får, använd gärna sökfältet för att snabbt hitta ett svar på din fråga.
Hittar du inte svaret på det du undrar är du välkommen att ställa en egen fråga genom att klicka på fråga oss.
Denna sidan ska vara både informativ och trevlig för alla besökare. Därför förbehåller vi oss rätten att ta bort kommentarer som inte är konstruktiva eller håller god ton. Dina personuppgifter hanterar vi i syfte att svara dig. Ditt namn och mailadress (mailadress syns aldrig offentligt) tas bort efter maximalt 1 år. Se hela vår policy för innehåll och personuppgifter här.
Vill du ta kontakt med oss hittar du våra kontaktuppgifter här.
Vi kommer att göra förändringar i Findus Lunchklubb och har därmed beslutat att stänga klubben för nya medlemmar så länge.
Fredrik på Findus.
Vi har tyvärr inget datum för när vi kommer att öppna upp Lunchklubben för nya medlemskap igen.
Jag ber om ursäkt för detta.
Fredrik på Findus.
Tiden går och man kan fortfarande inte bli medlem i lunchklubben. Något datum nu kanske? annars är det riktigt dåligt. Jag har varit medlem i många år men blev avregistrerad efter inaktivitet vilket jag tyckte var lite konstigt för även om det hade vart ett tag sen så knappast ett år men men. Tyckte det var väldigt kul att registrera koder och samla poäng.
Nu blir det bojkott av era färdigrätter i fortsättningen! Jag går över till era konkurrenter istället.
dessa är minst lika goda och oftast billigare.
Mvh:Harri
Har samlat koder och skulle registrera dem och då kan man inte bli medlem!
Varför gör ni då reklam för detta? Hur seriösa är ni egentligen?
Nu köper vi Felix och Dafgårds istället.
Jag var mdlem i många år innan och trodde att detta åtgärdat när jag köpte i går.
Men eftersom det verakr att klubben aldrig mer kommer att öppna så försvann incentivet helt att köpa de dyrare Findus.