Till vänster hittar du svar på en del av de vanligaste frågorna vi får, använd gärna sökfältet för att snabbt hitta ett svar på din fråga.
Hittar du inte svaret på det du undrar är du välkommen att ställa en egen fråga genom att klicka på fråga oss.
Denna sidan ska vara både informativ och trevlig för alla besökare. Därför förbehåller vi oss rätten att ta bort kommentarer som inte är konstruktiva eller håller god ton. Dina personuppgifter hanterar vi i syfte att svara dig. Ditt namn och mailadress (mailadress syns aldrig offentligt) tas bort efter maximalt 1 år. Se hela vår policy för innehåll och personuppgifter här.
Vill du ta kontakt med oss hittar du våra kontaktuppgifter här.
Tack för att du kontaktat oss angående att du inte hittar Findus Äkta Majonnäs i butik. Vi är mycket ledsna över att denna produkt för tillfället inte finns tillgänglig i butik. Detta har berott på en försening i produktionen av produkten.
Vår produktion är igång igen och Findus Äkta Majonnäs har redan börjat distribueras till butiker runt om i Sverige. Det fylls på gradvis och det kan variera lite från butik till butik i och med leveransskillnader. Därför är det bäst i nuläget att fråga i butiken nästa gång du handlar för att se om de kan säga när deras nästa leverans ska komma in.
Vi önskar dig en fortsatt fin dag!
Siri på Findus Konsumentkontakt
Vad är skälet till försening i produktionen?