Till vänster hittar du svar på en del av de vanligaste frågorna vi får, använd gärna sökfältet för att snabbt hitta ett svar på din fråga.
Hittar du inte svaret på det du undrar är du välkommen att ställa en egen fråga genom att klicka på fråga oss.
Denna sidan ska vara både informativ och trevlig för alla besökare. Därför förbehåller vi oss rätten att ta bort kommentarer som inte är konstruktiva eller håller god ton. Dina personuppgifter hanterar vi i syfte att svara dig. Ditt namn och mailadress (mailadress syns aldrig offentligt) tas bort efter maximalt 1 år. Se hela vår policy för innehåll och personuppgifter här.
Vill du ta kontakt med oss hittar du våra kontaktuppgifter här.
Vi har haft lite problem med produktionen av våran Äkta Majonäs, men det är löst nu så den borde vara tillbaka på hyllorna inom kort.
Fredrik på Findus.
Nikan alltid fråga i butiken om de har koll på exakt när just dom kommer få in den igen. Fredrik på Findus
Britt Mathson
Vår produktion är igång igen och Findus Äkta Majonnäs, både i tub och i burk har redan börjat distribueras till butiker runt om i Sverige. Det fylls på gradvis och det kan variera lite från butik till butik i och med leveransskillnader. Därför är det bäst i nuläget att fråga i butiken nästa gång du handlar för att se om de kan säga när deras nästa leverans ska komma in.
Med vänliga hälsningar,
Siri på Findus Konsumentkontakt
Vänligen
Helen Karlsson
Du kan fråga i din butik när dom förväntar sig nästa leverans av Findus Äkta Majonnäs.
Det kan hända att våran Majonnäs inte kommer finnas i butikerna förrän i December dock, men vi kan tyvärr inte svara på detta exakt då vi inte har butikernas leveransinformation.
Fredrik på Findus.
Agneta
20 nov