Appen

Kan inre  komma in  appen, har inte haft något problem förrän nu. Har varit inloggad i appen hela tiden och kunnat registrera koder och kollat poäng. När jag trycker på appen så kommer det upp en ruta där det står att den är gjord för en äldre version av Android, men det har inte varit något problem på den här mobilen förrut. Sedan kommer det upp en sida där det står något om resor. Har provat att avinstallera appen och ladda ner den igen, men det hjälper inte.

Hälsningar
Gunilla





Gunilla Byström

Kommentarer

  • Hej Gunilla.

    Tyvärr har vi tekniska problem med vårt system för tillfället.

    Vi hoppas att det kommer att lösa sig inom kort.

    Med vänlig hälsning,

    Kenneth på Findus Konsumentkontakt


    Kenneth
  • Samma problem här, appen öppnas inte. Använder iphone, och har massa poäng inne 🙈
    Orhan
  • Hej Orhan.

    Tyvärr är Lunchklubben nere på grund av ett tekniskt problem. De arbetar väldigt hårt på att fixa problemet.

    Alla poäng på ditt konto kommer att finnas kvar när Lunchklubben fungerar igen.

    Ha en bra dag,

    Kenneth på Findus
    Kenneth

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.